onsdag 21 januari 2009

Inte så farligt...

Inte så farlig värk idag som jag trodde att jag skulle ha...

Men lite känner man av spelandet igår. Tro nog att detta kan bli en hälsosam vana. Att spela Wii alltså..

Läste om någon som hade gått ner en massa vikt med hjälp av Wii. Så då borde man kanske kunna bygga lite muskler eller något också, för jag behöver liksom inte gå ner i vikt... Bara fövandla lite bredhet till muskler, så att det inte ser så fult ut om man sätter på sig ett par snygga byxor... *skrattar*

Dagens projekt då:
  • Städa och dammsuga klart! Idag SKA det bli färdigstädat hä hemma.
  • Boka om tvättstugan! Också ett måste!
  • Beställa remotes till Wii + nunchucks, vi är ju tre i familjen men äger bara en uppsättning remotes... kanske inte den bästa kombinationen.
  • Leta runt på nätet och se om man kanske kan hitta ett Wii fit balanceboard! Ett måste om jag vill ha den ultimata spelglädjen när jag spelar Rayman.

Annars då... har redan hunnit med att göra lite nytta här hemma! Har ställt av moppen (sparar nu ca 300:-) i månaden fram tills det är dags att ställa på den i vår igen.

Jag har brännt mig på min kaffekopp... Det gjorde ont. Värmde på lite kaffe i micron, orkade inte brygga nytt... Bar jag som ska dricka idag ändå. Koppen blev lite fööör varm jag tar tag i den och skriker till! Så nu har jag ont i fingrarna! Får se om det blir några synliga skador av det, spolade kallvatten på det, samt smorde på Aloe Vera fort som fan.

Svider dock lite, men än så länge ser jag inga tendenser till blåsbildning.

Nä nu ska man väl ta och sätta igån med städandet så man hinner spela lite också innan Nikko kommer hem från skolan. För jag har lovat honom att han ska få spela efter skolan!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar