fredag 2 januari 2009

Storstäd idag...

Bilden föreställer: En lackhylla från i vilken vi har monterat in två stycken lampor. Egentligen är det fönsterlampor men nu mera är dom sänglampor. Klicka på bilden så blir den större...

Så nu är den delen av sovrummet äntligen klar... Nu är det bara resten av sovrummet som ska fixas så att man trivs och mår bra där inne...

Och på tal om att må bra... Mitt nyårslöfte för detta år: Att överleva...

Jag vet att nyårslöften ska avges vid 12-slaget och inte två dagar efteråt. Men jag va tvungen att tänka noga, har inga planer på att avge ett löfte som jag kommer att bryta som tex klassikerna: "jag ska sluta röka....", "jag ska börja leva ett hälsosammare liv...." osv....

Och på tal om det ska jag skriva av ett sms jag fick på nyår... Skitkul....

Inför det nya året önskar jag dig glädje, hälsa, kärlek och bla, bla, bla... Allt skitsnack! Bara nonsenes! Jag önskar dig otroliga knull, oförglömliga orgasmer, att du arbetar hälften men får 3 gånger betalt, tusen nätter av njutning och att du vinner på lotto och blir miljonär. Om du skickar detta vidare till 10 personer kommer det inte att hända ett skit som vanligt men åtminstone kan en vän ha ett gott skratt!

Vad säger ni den va väl ganska kul? Kanske inte om man saknar humor! Men det är inte mitt fel om just du saknade humor!

Nu ska jag ta och sätta igång med att göra lite nytta här hemma!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar