onsdag 14 januari 2009

Feber, seg orkar inte!

Jag har precis hällt i mig en kopp jättegott kaffe! Godaste idag! Kan säga att det va kopp nummer 2 idag... Nummer 2... Jag brukar hälla i mig mellan 10-12 koppar på en dag. Men jag har ju som sagt inte fungerat som jag ska idag...

Hade 38 graders feber när jag hämtade Nikko på skolan... Vid 6 rycket hade jag 37,9... Så vi får se hur man mår i morgon. Men jag har pratat med Nikko och han är beredd på att han får gå själv till och från skolan. Det har han ju gjort förr så det är inga problem.

Annars då?

Ja efter att jag skrev förra inlägget gick för att titta vad barnen höll på med. Då sitter dom i Nikkos säng och kollar på film. Och pussade varandra på kinden... Skitsöta! Det är så man blir kär själv.

Och du Tirregumman... Vill du ha hjälp med din blogg vill jag låna dina inloggningsuppgifter så jag kan kolla om det finns html-koder där på befintlig mall... För det är lättare för mig att leka fram något snyggt om jag har något att utgå ifrån... Och det kan vi fixa genom att du kommer hit på en påtår och så loggar du in på din blogg och kollar... Jag tar eventuell htmlkod därifrån och så behöver du inte oroa dig för att jag hittar på bus med din blogg...

Usch vad jag är sugen på smörgåstårta.... Och det anklagar jag nikolajs farmor för.... Hade inte hon berättat i telefon att hon höll på att fixa sånt hade jag aldrig blivit sugen.... Så det så!

Satt och kollade runt bland mina bloggbevakningar idag... Kollade in deras favoritbloggar och dom flesta verkar ha ett tema i sina bloggar... Inte många längre idag som skriver som jag, dvs om ingenting och lite till... Det skrivs om politik, mode och nöjen... Fast det är ju i vissa åldersgrupper...

Känner seriöst nu att det är dags för den där norrlänningen att starta blåslampan och sätta den i baken på bilfixaren så att hon kan komma hem någon gång... Jag behöver någon som ger mig inspiration! Och på tal om Evve.... Ska öka storleken på bokstäverna först så att hon ser vad jag vill!!

24 januari måste du vara hemma! Och du MÅSTE äga ett par skridskor. Det är skridskodisco nere på Bachohallen med start kl 16! Det är på en lördag och jag är barnledig och vill dit!! Fattade du piken??

Så tillbaka till normalstor text!

Nä nu tog fantasin slut igen... Men om jag fortsätter att skriva om ingenting så kanske det kommer upp något mera jag hakat upp mig på!

Nä orkar inte skriva mera!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Sorry, det blev ingen smörgåstårta över. Släkten var ovanligt hungrig eller så hade jag gjort en för liten tårta... Krya på dig!M

    SvaraRadera