onsdag 14 januari 2009

Två ungar...

Japp sitter just nu två ungar i min soffa... Den ena är min och den andra är hans "flickvän"... Dom ville leka idag efter skolan... Okej fine kan ni väl få... Är dom inte söta?

Dom sitter och smaskar på varsin godisnapp modell megastor. Dom har dansat ut julen i skolan idag och tomten kikade tydligen in med lite gott åt alla barn...

Jag orkar egentligen inte, men vad gör man inte för att få ha en lycklig unge?

Men som sagt jag orkar egentligen inte vara jag idag. Har typ legat hela förmiddagen. Ja just det jag har diskat en maskin också. Har inga minnen av att jag startat den ens en gång... Men men...
Tom när man är toksjuk så håller man igång... Känns ju bra..

Idag blir Nikko hämtad av sin farmor och farfar, för dom ska hem till farmors mamma (blir det Nikkos gammelfarmor...?) för hon fyller 80 år idag. Grattis till dig!

Då medan han är på kalas ska jag trycka i mig en massa Ipren och vila.

Nu ska jag ta och göra lite nytta igen... Medans man har liiite ork i kroppen.

Fixa lite kaffe, ta en rök...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar