lördag 24 januari 2009

Hellu!

Lastbilsåkandet gick jättebra. Nikko va snäll hela resan. Han hade jättekul säger han.

Men tack och lov slipper jag lyssna på när han maler på om detta hela helgen, då han nu befinner sig hos sin pappa.

Bilder finns på Nikkos BDB. Länk finns till höger.

Läste en annans blogg idag och blev lite upprörd! Hade jag kunnat så hade jag gjort det. Men jag är inte som du som skrev. Jag prioriterar andra saker. Jag ser till att räkningarna blir betalda, och att mat finns hemma, sen kanske med lite tur så har man råd att göra annat. Som att t.ex åka bort eller roa sig på annat sätt...

Sen har jag förpliktelser här hemma. Iofs så är jag numera arbetslös, så jag har ju inga sådana tider att passa. Men jag måste däremot se till att besöka AF på bestämda tider så att jag inte blit utskriven därifrån och garanterat inte får A-kassa.

Ska se till att skrutt kommer till skolan osv också...

Men men över till annat.

Blir inget skridskodisco för mig imorgon. Ska istället försöka bli av med alla småsaker i lägenheten som står och skräpar överallt och förstör min vision om ett prydligt hem. Snart är resten av lägenheten lika snygg som Nikkos rum.

Nästa skridskodisco tror jag va den 21/2... enligt deras hemsida. Men det kan ju komma fler. För den på lördag finns inte med på deras hemsida men det stod om den i dagens EP.

Ämnesbyte igen:

F sitter just nu och försöker att lära sig spela Metroid på Nintendo Wii... Han muttrar konstigt men jag tror nog att han gillar det och kommer att nöta mångar timmar på det spelet.
Han älskade ju Metroid till Super Nintendo så...

Nu ska jag ta och traska ut med Bamse... Och sen ska jag nog lägga mig, mår skumt! Nästan huvudvärk och så mår jag illa. Säkert dags för den där pissiga tiden på månaden!

Hörs i morgon!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar