torsdag 29 januari 2009

Mera skor....

Snygga va? Och för er som inte redan visste så är jag väl tvungen att erkänna igen... Ja jag är svag för skor. Jag måste köpa ett par skor om jag har råd och råkar hamna i en skoaffär. Och ja man KAN råka hamna i en sån affär...

Jag skulle kunna lägga in hur många par skobilder här som helst... Jag funderade på att ta kort på ALLA(!) mina skor .... Vet inte exakt hur många par jag äger men frågar man min sambo så svarar han som vilken annan karl som helst... Alldeles för många....
Meningslöst dravvel igen... Men det är väl inget ovanligt va?
Nu ska jag hitta på någo att göra... Traska en sväng med vovven kanske... Ska se om Tara och Ricky vill följa med... Samt messa Jenny och Cesar...

//Take care!

4 kommentarer:

  1. Å en till som älskar skor. Dessutom kan en kvinna aldrig ha för många par skor!

    SvaraRadera
  2. Hej ! Du frågade i förut varför jag får mina paket till Örsa. Jag står fortfarande skriven hos mina föräldrar. Har inte orkat göra nån andress-ändring ännu. Ska försöka komma ihåg att göra det snart ! :) Kram !

    SvaraRadera
  3. Är den blåa verkligen en riktigt sko ? Det är ju en bil ju ! I alla fall ett bil-märke :) Opel :)

    SvaraRadera
  4. Okej ! Jo, jag ska göra en adress-ändring snart :) Kram !

    SvaraRadera