måndag 19 januari 2009

Hostelihost host!

Ja så låter min skrutt just nu. Men eftersom han inte har feber anser jag att han kan gå i skolan idag. Anledning: Se gårdagens inlägg!

Hoppas bara att han inte får feber under dagen idag. Så att dom ringer och ber mig hämta honom. *håller tummarna*

Idag ska jag som jag skrev igår försöka att städa upp lite här hemma. Mår lite konstigt just nu, men jag hoppas att det kommer att gå över... MÅSTE städa upp här... Jag har ju bjudit hem en massa tills i slutet på veckan ca... Glömde skriva det i gårdagens inlägg men... Leksaken borde komma i mitten på veckan, sen vill jag ha lite lekförsprång så att jag blir bättre än er! Så till helgen eller nästa vecka kan ni komma...

Ska ni komma i helgen så inte på lördag! För då har jag planer! Fast det hänger på norrlänningen min! Har hon kommit hem kommer jag att lura ner henne på skridskodisco... Annars skiter jag i det... Inge kul att åka själv...

Min karl har ju inget intresse av detta så kommer Evve inte hem måste jag !!! (hemska tanke!) ner till Bachohallen...
Ingen annan av mina läsare som ska på skridskodisco? Hör av er!! Skulle kunna vara kul att träffas där nere eller om jag kanske kan få snålskjutsa ner med någon om Evve inte kommit hem?? *ser lite söt ut*

Nä nu ska jag fixa iordning det sista till Nikkos skolväska... Röka lite och sen är det tajm att lämna barn på skolan!

Hörs senare!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar