tisdag 13 januari 2009

Det här är...

Ja vad är det? Ett kort inlägg? Eller med lite otur en långkörare igen...

Moahahahahaaaaaa!

Känner mig en skvätt galen idag! Nästan snudd på hysteriskt dryg! Jag känner att jag måste få retas med någon... Men jag har ingen aning om vem jag ska mobba... Glömde ju mobba min senaste kaffegäst... jag va: (håll i stolen Evve) Jag va alltså snäll... Mot Tirre!! Hahaha, nanananana... jag kan vara snäll.... jag kan vara snäll!! *sjunger och skuttar lite!*

och kaffegäst nummer tre är på ingång. Fröken Åse är på ingång. Hon skulle dyka upp till 14:00 så man kanske ska ta och sätta på lite kaffe.

ja men ni kanske vill veta vem gäst nummer 2 var... Det va Janne!

Så det blir väl att avsluta detta skrivande nu och slänga på lite kaffe istället...

Och detta innebär alltså att jag kommer att återkomma ytterligare en gång idag!

//Take care!

1 kommentar: