lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag?

Meningen med denna dag är? Someone please explain it to me?

Men men… Mysigt har man haft denna morgon! Sovmorgon har man haft. Men det har man var och varannan helg ändå. Men ni som seriöst går in för det här med kort och blommor och middagar och sånt tjafs.

valentines-day

Ja denna bild är till er!

Jag är en sån här person som anser att man kan visa varandra ömhet och närhet och så vidare 365 dagar om året. Så varför är denna dag så speciell?

Kommersiellt pengapåhitt! Det är vad jag tycker!

Kan man inte visa vad man tycker om varandra på årets övriga dagar behöver man inte göra det idag heller!

Men men, nu ska jag knäppa en massa kort på mig själv och se om jag inte kan uppdatera mitt utseende här. Har ju fixat håret…

Hörs nog senare!

//Take care!!

1 kommentar:

  1. Vi käkade på Restaurang Sarajevo idag, som lite extra mys, men mer än så blev det inte :)

    SvaraRadera