lördag 28 februari 2009

Huvudvärk AB

Har spenderat större delen av dagen och kvällen i sängen pga en satans huvudvärk…

Hade hoppats på att min pitepalt skulle kommit förbi och masserat lite på mig, men hon fick annat för sig…

Ja jag vet att jag skulle kalla henne för ren… Men pitepalt är liksom lite roligare…

Så nog om pitepalt och tillbaka till MIG!

Hoppas att jag imorgon kommer att få vara värkfri. Har lite jag måste få gjort inför nästa vecka. Nästa vecka kommer nämligen jag att få nya köksluckor! Äntligen!

Så jag måste få lådor och bänkar tomma så att ETF får plats att stöka ner i mitt kök.

Ska försöka att ta lite bilder på skiten så ni får se lite före och efter bilder… Lovar inget, men åandra sidan vet ju dom flesta hur det ser ut i mitt kök nu.

Fick hem en kamera häromdagen… En Samsung L201. Tar realtivt bra bilder. Har inte knäppt så många än men jag jobbar på saken. Håller på att leka med inställningar och knååer och leker runt för att lära mig kameran. Den är lite mer komplicerad än min första men ändå en enkel kompakt kamera.

Och jag vill ha en riktig systemkamera, får jag någonsin en sådan kommer jag väl få ett sammanbrott modell mega!

Men men… Här kommer ett litet smakprov på vad jag knäppt på än så länge…. Meningslösa bilder… Dom finns även att beskåda på min BDB.

Ja vad tycker ni? På dessa bilder har jag bland annat testa funktionerna: motljus, makro, auto, snö/strand och nattscen….

Kommentera gärna! Antingen här, i albumet, eller på BDB. Kom ihåg att jag inte anser mig vara proffs utan en kämpande amatör som gör små framsteg och har dålig karma… =)

Nä nu ni ska jag ta mig en rök och sen ska jag muttra över svenska folkets val av artister till Globen…. Tondöva nötter!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar