måndag 9 februari 2009

MÅNDAG!

Okej tajm för en ny vecka, med nya spännande äventyr. Eller ja, spännande och spännande… Det visar sig.

I dag bär det troligtvis av till Djurmagazinet i Västerås tillsammans med norrlänningen! Hon va tydligen i behov av lite fiskar till sina akvarium. Ska se om jag kan hitta något gott till min egna pälsboll medans vi ändå är på Djurmagazinet. Skulle behöva en ny påse med mutgodis… Jag menar ju naturligtvis belöningsgodis…

Men själva pälsbollen får snällt stanna hemma medans jag är i V-ås.

Annars kommer han bara att märka ut sitt revir inne på djuraffären.

Nu ska jag ta och tvätta mitt hår och göra mig redo. Vi har en förhoppning över att hinna fram och tillbaka innan Nikko slutar skolan kl 13:00. Wish us luck.

Men jag kommer att skriva mera när jag kommit hem! Lovar!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar