lördag 7 februari 2009

LÖRDAG:

Ja idag har man tryckt i sig en hel pizza… Gott? Japp! Nyttigt? Nja…

Sen har man börjat att planera en liten grej med grannarna på 8:an… Den 8 april kommer nämligen en person vid Jeff Dunham att uppträda i Stockholm och vi är väääldigt sugna på att gå dit! Och är det så att det blir från bestämt till 100 att vi ska åka, så S-K-A jag med om jag så ska råna en bank för att ha råd! Biljetterna kostar upptill nästan 600:- om man ska ha en B-R-A plats…. Och jag vill inte sitta så man behöver en kikare för att se!

Jeff_Dunham_hi_res

Jag V-I-L-L gå… Och då vet jag iofs hur det kommer att bli…. Med min tur så kommer man inte till Stockholm utan det längsta man kommer är till WILLY:s för att handla tröstmat!!

Men men…. Drömma får man eller hur?

Nu ska jag glo på TV….

//Take care!

3 kommentarer:

  1. den kan man väll sponsra som födelsedagspresent ist för kryssningen du suckar efter ????

    SvaraRadera
  2. Ja, priset är kanske lite väl att ta i. Men skorna är ju så snygga ! :)

    SvaraRadera