söndag 15 februari 2009

Tyck synd om mig!!

Ja idag är det den officiela tyck-synd-om-Nilla dagen! Så det så!

Alla som läser detta måste skriva och kommentera hur synd det är om mig! Gör ni inte det kommer jag att skicka en rabiessmittad apa till din mejl som kommer att skriva ut sig själv och bita dig i handen. Detta kommer innebära att du kommer få obotlig internetrabies! Så det så!

Nu till anledning varför det är synd om mig!

Jag har: Ont i halsen, ont i kroppen, hjärnan har blivit för stor för mitt lilla huvud… (Johan!! Inte ett ord! Jag hör vad du tänker!!) Och på det är man supersnorig!

Så det är med andra ord så att jag är jättesjuk! Nästan döende… Så det så!

Glöm nu inte att tycka synd om mig innan ni lämnar denna blogg.

Annars då? Har legat i sängen större delen av denna dag!

Har inte varit vaken så värst mycket.

Men i skrivande stund känner jag mig relativt pigg!

Har dock inte orkat att skriva speciellt mycket i helgen, men jag ska skriva ikapp mig i veckan. det tordes inte vara så svårt kan man tycka… *hihihi*

I morgon ska man eventuellt på en miniutflykt med norrlänningen. Till Pet Shop. Om jag orkar vill säga. Nikko ska iväg med Tompa och Jenny och fika på stan!

Nu ska jag ta mig en rök och sen ska jag surfa runt lite… Får se om det kommer ett inlägg till idag.

//Take care!

3 kommentarer:

  1. det är inte synd om dig :O tänk på barnen i afrika :)))

    SvaraRadera
  2. Jo, lite jobb med att flytta. Men du ska se lägenheten :) Den är så underbar ! :)

    SvaraRadera
  3. Förlåt då men var bara tvungen å tänka så...;)

    SvaraRadera