måndag 16 februari 2009

Feberdrömmar:

Vaknade nyss, och jag hade en så skum dröm… Kort drag:

Jag och Bamse va ute på långpromenad… På St Eriksgatan (har ingen sådan gata här i stan), men men det stod så på skyten som jag såg klart och tydligt…

Helt plötsligt får jag syn på Evve och min sambo! Dom står och tokhånglar!! Jag går fram och frågar vad fan dom håller på med. Jag får till svar av sambon: Jag hjälper bara Evve att bära in ett akvarium! Varpå jag svarar (bimboaktigt och jätteblont): Oooookej! Vänder om och går hem!!

Skulle ju inte ta det så lätt om det hände i verkligheten men nu va det här en feberdröm… Tänk va skumma dom drömmarna kan vara!

*skrattar*

Vilken tur att jag vet skillnad på drömmar och verklighet!

Ville bara berätta detta för er!

Hörs senare…

//Take care!!

1 kommentar: