onsdag 25 februari 2009

God morgon på er!

Ja jag har iofs varit vaken ett par timmar, men har haft lite annat för mig. Men nu ska jag skriva lite:

Idag skulle jag vilja att hinna med:

  1. Ta mig ner på stan och kolla runt
  2. Städa klart i köket
  3. Dammsuga

Kanske inte direkt i den ordningen men ändå. Skulle vilja skaffa ett pass medans jag har lite extra pengar över. Men då måste jag ta mig ner på staden sminkad. Och mina ögon har en tendens att rinna så förbaskat när jag går utomhus på vintern. Så jag vill få tag på någon med körkort.

Känns ju lite dumt om man skulle komma ner till polisstationen osminkad och ställa sig och göra sig i ordning där… *skrattar*

Nä… Klä på sig… Röka… Traska ut med hunden!

Men ska du åka ner på stan idag? Får jag följa med? Känner att jag vill göra detta medans Nikko är i skolan… Går lite fortare då…

Hörs senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar