söndag 22 februari 2009

Kvällsfotografering

Under kvällspromenaden som förövrigt avnjöts med Anniz och Spike passade man på att leka lite amatörfotograf. Blev inte som jag ville men ganska bra ändå. Med tanke på att man inte äger en riktig systemkamera.
P2210003 Detta föreställer snöklädda buskar precis utanför porten.

Vackert eller hur?
P2210006 Detta kort föreställer det stora trädet vi ha brevid våran gräsmatta.

Precis brevid gångvägen.

Ganska vackert.

Ska försöka att fota samma objekt på dagtid också. För att se när dom blir finast.

Ja detta va två av alla bilder man tog. Ska se om jag lägger upp fler på BDB.

Ska kolla lite till på bilderna och tänka lite. Man är ju inte världens bästa fotograf, men åandra sidan är man ju inte den sämsta heller! *skrattar*

Undrar om mitt sällskap fick till några snygga bilder. Hennes kamera tror jag är lite bättre än min.

Ska snart hämta en kopp kaffe och sen sätta mig och vara kritisk på mina fotografier.

Bamse och jag lär springa ut på en kissrunda till innan vi lägger oss.

Imorgon är det ju tillbaka till vardagen som gäller. Sportlovet är slut nu… Nikko ligger i sängen och försöker att sova. Han verkar lite rastlös. Men han somna nog snart hoppas jag. Annars får jag en jobbig morron i morgon…

Hörs i morgon!

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Fika nått denna vecka kanske ? :)

    SvaraRadera
  2. Hellu!
    Hur får du en sån ram runt dina bilder och hur skriver du texten i ramen, ja jag vet jag är kass på allt vad datorer heter och dess innehåll men försök lära mig snälla????
    Bra bilder för den delen...
    Kram Anch

    SvaraRadera