måndag 2 februari 2009

Japp…

dump_viewfile

Hungrig är jag så jag tycker att denna bild passade in här nu! Har dock ingen aning om vad jag ska äta för något men det brukar lösa sig när man kikar in i kylskåpet.

Morgonen har redan ägnats till att promenera med Bamse, eller ja vi gick till Höken och kastade lite boll. Men Bamse hade ingen lust att samarbeta med sin matte idag utan han gav mig fingret och nosade i diket i stället! Anniz hade man med sig också. Så vi gick hem till mig och drack kaffe och diskuterade tragiska människor istället. Tänker inte nämna någora namn, men om du känner dig drabbad så pratade vi antagligen om dig också!! *skrattar*

Vi kan inte riktigt förstå varför vissa människor är som dom är… Ja ni såg nu att vi inte förstår… Vi må (nästan) acceptera er tragiska stycken till människor, men vi förstår er inte! Kan ni inte inse att det bara är för er att “gilla läget” och ta tag i era patetiska liv och gå vidare?

Jag menar herre gud stå där på samma fläck i livet och stampa! Vad ger det för intryck? Är det kul att stå stilla i livet och inte utvecklas som människa? VÄX UPP!! För tusan! Ta er i kragen nu! Alla som känner sig tragiska! Livet blir till det man gör det till! Så det så!

Här kommer en liiiiten tanke och uppmuntran till er tragiska människor! Men kom ihåg detta innebär inte att jag bryr mig!

76-2Hjarta-Energi Nu ska jag fixa något att äta innan jag börjar gnälla en massa onödigt i denna blogg!! *asg*

1 kommentar:

  1. kan du hjälpa mig o hitta den styrkan ?? pusha mig... hmm kom på.. de va nog föööör mycket begärt....för du bryr dig knappt om mig... sorry att fråga o bad om hjälp...

    SvaraRadera