fredag 6 februari 2009

Ämne? Vet inte!

Kommer inte på någon bra rubril just nu… Men men, rubriken kanske inte är så viktig?

Vad ska man blogga om nu då?

Jo det faktum att man inte blev barnledig som man skulle. Men under omständigheter ingen kan hjälpa. Carola gick och blev magsjuk, så då fick Nikko vara hemma. Jag som hade tänkt att sitta och spela Wii tills jag stupade heeela helgen. Men det går ju inte om man måste ta hand om skrutt dagen efter, men det kommer flera helger. Och någon helg kanske man kan få lite sällskap av någon granne eller två?

7thSpace_com_funny_picture-744 Lite som ekorren på bilden känner man sig när man suttit och spelat Rayman en stund. Man blir liksom maniskt irriterad på kaniner, och över att man har så “snabba” reflexer… *hahahahaha*

Inte direkt man önskar dom va bättre! Men jag vet en granne som ska få Raymanstryk när hon har tid igen!

Hänt idag då? Jag har varit och handlat tidigare. Och innan fikade jag med syrran och Anniz men det skrev jag ju tidigare….

Nu ska jag kolla lite på TV och fundera på om jag kanske kan få ihop ett intressant inlägg innan jag går och lägger mig!

Så vi kanske hörs senar!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Ja, men det är rätt. det är en chines crested faktiskt... hihi

    Haha, Rayman fan vilken kul spel det e! Men riktigt beroendeframkallande me hehe ;)Skoj skoj

    SvaraRadera