fredag 20 februari 2009

Okej I´m så sorry!

Ja jag ber om ursäkt. Men jag har tydligen haft en tendens att välja typsnitt efter ego! Och då har min blogg sett alldeles sned och knasig ut för dom stackare som inte haft detta typsnitt!

Men detta typsnitt finns basic i WinXP iaf. Så detta inlägg borde se lite halvbra ut i alla fall.

För jag vill inte blogga med samma typsnitt som alla andra. Jag vill vara annorlunda…

Men nu över till vad som ska hända idag…

Jag har frisören inbokad kl 14:30 och innan der har jag planer på att bosätta mig på ett fik, med trevliga vänner! Typ Anniz, Jenny och Evve.

Anniz och Jenny ska i alla fall med. Evve har jobbat natt och är utan bil så jag låter nog henne få Nilla-semester! Hahaha

Frågan är då när ska man traska ner på stan? Man ska hinna titta runt lite samt fika. Men man ska inte vara så länge på staden att man lessnar på den! Vilket är ganska lätt att göra… Denna stad är inte direkt spännande!

Men hur som haver… Kameran är nerpackad redan så nu återstår det bara att komma ihåg att använda den! Men det borde väl inte vara några problem anser jag.

Nu ska jag byta kläder och traska ut med Bamse.

Hörs när jag kommit hem igen!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar