tisdag 3 februari 2009

Funderar på ny hårfärg!

m_12345Vad tror ni? Blått? Skulle jag bli lika söt som tjejen här på bilden?

Haha den tror jag nog inte själv på ens en gång! Men hoppas kan man ju alltid göra!

Pratade nyss med min mamma i telefon! Hon har lite bekymmer, och jag känner mig elak som inte lyssnar helhjärtat. Men jag känner att jag har nog med egna bekymmer att handskas med för tillfället.

Man måste hitta på ett sätt att inbringa lite cash till hushållet. Man kan inte leva som en parasit på samhället. Eller i mitt fall sambo… Man måste ständigt ha denna satans oro över att inte ha nog med inkost för att det ska täcka utgifterna. Denna månad gick det runt! Tack och lov. Eller för att vara korrekt förra månaden. Denna månads räkningar är det ju inte riktigt dags för…. än….

Jaja känns som att jag kom ifrån ämnet…

Hårfärg va det… Blått va färgen som jag funderade på….

Ska sätta mig och kolla runt och se vars jag kan beställa billig blå färg/toning ifrån. Ska försöka att få resten av håret färgat också. Svart. Och det går väl ganska bra ihop med blått? Ja men visst är det så?

Känns som att jag håller på att starta min sk kvinnliga logik, och det mina vänner bådar inte gott. För startar den så går allt åt pipsvängen! Eller vad säger du Vildvittra?

Jag har en del personer i omgivningen som kan anklagas för att leva enligt kvinnliga logiken. Och dom som vet vilka jag menar håller nog med mig om att dessa personer garanterat inte är dom skarpaste knivarna i lådan.

Åh märkte ni det snygga ämnesbytet?

Hur har min dag varit annars då? Jo dagen har spenderats med goda vänner, bilder kan ni se i förra inlägget. Vi har spelat Rayman, sjukt beroendeframkallande det spelet. Wii för över huvudtaget är lite beroendeframkallande, man måste spela. Fast hela kroppen värker. Och det är knappt det går att sitta stilla medans man spelar.

Har även städat lite idag. Men det gör man ju varje dag, utan att det märks tyvärr. Man har fixat iordning ett hörn av lägenheten och vänder sig om och inser att dom tre återstående hörnen också behöver åtgärdas och hoppsan hejsan så har man startat en ond cirkel av städande. Finns ju roligare saker man kan ha för sig. Eller?

Ja Nikko ligger och sover sem länge. Hoppas han kommer att vara snäll i morronbitt. Jag kommer att bli knäpp annars.

P1080003 Men men…. Det är något som man kommer att få reda på imorgon! Frågan är vad man ska hitta på givande i morgon!

Det här med tragiska personer börjar kännas lite uttömt, fast dessa människor är så tragiska att man måste kommentera deras beteende ibland.

Nä nu ska jag kolla klart på filmen på 6:an. Och sen blir det nog sängen för min del.

Hörs i morgon!

//Take care!

6 kommentarer:

  1. hiih ja tittar me på den filmen, rolig=)
    tror blått kan bli snyggt på dig

    SvaraRadera
  2. Klart du inte blev gumman , självklart inte ! TA min msn mistenius@hotmail.com / frida

    SvaraRadera
  3. Klart du skulle passa i blått ! Det är en cool hårfärg :) Jag hade blå/svart underhår i förut :) Vad gör du på Fredag förresten ? Ska du med och festa då ? :) Kram !

    SvaraRadera
  4. Taackar =) hehe nej då de va kul läsning... ehmm ja tror de va via bloggportalen men e inte säker

    SvaraRadera
  5. Jag vet ett jobb du kan söka, inom vården!

    SvaraRadera
  6. Till anonym: Vad för jobb? Och vem är du?

    SvaraRadera