tisdag 10 februari 2009

Nu ska ni få!

Här kommer två bilder på mig! Ser för täskig ut på bilderna men det bjuder jag på! Fotograf: Anniz med sin nya kamera.

DSCF0003

Sitter och pratar med Evve karl i min mobil. Han ringde till den då Evve glömde sin mobil hemma…

Ovanligt va?

DSCF0005 Här sitter man och fular sig med en SPRIT(E) flaska! Med min dåliga humor så dricker jag ju sprit om jag håller för E:t så det inte syns! Hahahaha!

Men visst är jag vacker på korten?

Så nu har ni fått er ett gott skratt på min bekostnad! Och så påstår man att jag är ond och elak! Har ni hört så dumt? Hade jag varit ond och elak hade jag väl behållit dessa bilder för mig själv. Eller?

Ja precis!

Annars idag då?

Jo Janne va dagens första kaffegäst! Och efter det dök syrran upp.

Men dagen började suveränt!! Eller inte alls… Insåg att det inte fanns ett endaste ark skithuspapper hemma… Fick inte tag på norrlänningen som 10 minuter innan upptäckten msnat till mig och undrat om jag behövde något från ICA. Så medans jag sitter och svär över detta, så loggar Anniz in på msn och jag attackerar henne med ett “Hellu!! *paniiik*” Och berättar för henne om min situation. Så hon donerade ett par rullar till casa del katastrofo… *skrattar*

Så jag springer över och hämtar ett par rullar… 

toarulleMedans jag är där ringer skrutt… Och berättar att han kom ETTA på spelet han spelade på Wii:t medans jag sprang till Anniz. Så man gick hem därifrån på en gång… Ja det skulle jag ju gjort iaf också, men man blir liksom lite strssad när man har barn hemma medans man springer ärenden…

Sen smsade syrran och undrade om man ville med till ICA, svarade att jag har en sjukling hemma. Då undrade hon om hon får komma förbi efter hon handlat. Och då sa jag ja om du handlar lite prylar åt mig först…

Det gjorde hon och så blev hon kaffegäst nr 2. Men det gjorde inget. Hon lekte massor med skrutt så då kunde jag plocka undan lite i vardagsrummet och hänga upp min nytvättade tvätt!

Nu ska jag hämta en kopp kaffe. Röka och sen glo på TV.

Kanske hörs vi senare!

//Take care!!

3 kommentarer:

  1. Mjukis-byxor forever ! :) Bästa plagget lixom !

    SvaraRadera
  2. haha toapapperskriser är alltid lika kul att läsa om! Jag har inte lyckts råka ut för det själv än.. men det kommer väl :P

    SvaraRadera
  3. Säger bara en sak! Sorex araneus.

    SvaraRadera