onsdag 11 februari 2009

Mitt på dagen rapport:

Jag har under dagen suttit och funderat på det här med anonyma kommentarer…

Tycker att det är ganska tragiskt att vissa personer har väldigt mycket åsikter men inte kan vara vuxna nog att stå för sina åsikter!?

Visst alla anonyma kommentarer är inte elaka, men om man kollar runt bland bloggarna i cybervärlden så är mer än hälften av alla anonyma kommentarer elaka och nedtryckande.

Hur kan man som vuxen tro att man ska bli tagen på allvar om man inte kan vara vuxen nog att stå för det man vill ha sagt?

Exempel på en kommentar:

Du är värdelös som mamma och du tror seriöst att ditt barn kommer att bli normalt… o.s.v…. Skrivet av: anonym 000000 kl 78:54

eller:

Fan vad du är ful… Du tror verkligen att du är något. Men du är värd lika mycket som en hundskit!! skrivet av anonym: 000000 kl 89:54

Men lägg av… För det första så är dom ju inte ens bra formulerade. Och sen är det nog vuxen-wannabies som har skrivit.

Jag personligen har aldrig fått några elaka anonyma kommentarer. Tror jag i alla fall… Men jag brukar inte lägga märke till anonyma kommentarer. Det va bara tur att jag såg den jag fått på sista inlägget igår…

Och skulle jag få en elak kommentar så skulle jag inte ta åt mig. Varför ska jag reagera på något en tragisk anonym människa har skrivit. Kan inte personen stå för sin åsikt har inte jag något behov av att ta åt mig!!

Så där! Nu har man fått skriva av sig lite igen! Kommer nog mera senare! Tror att jag har en Anniz på ingång snart. Hon skulle komma efter frissan. Och den hade hon halv 12. Hon skulle klippa och färga lite tror jag. Så hon borde vara klar snart.

Nu mina vänner ska jag se om JAG kan få spela lite Wii. För nu har sjuklingen spelat i princip hela dagen!

Hörs senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Visst är det irriterande med anonyma inlägg :S Folk står ju inte för vad dom tycker då. Kram !

    SvaraRadera