onsdag 11 februari 2009

Sorex araneus

Ja detta hade någon (jag tror mig veta vem) skrivit som kommentar till mitt förra blogginlägg!

Satt som ett fån en stund då latin inte är min starka sida… Men HA på er alla! Jag googlade och det va då jag tror att jag kom på vem det va som kommenterat!

Vill ni veta vad det är? Här kommer en bild!

Sorex-araneus

Är den inte söt? Precis som jag?

Klicka på bilden och du kommer till en infosida om djuret. Dock på Belgiska… Men vill du veta mer om djuret får du googla själv. Jag bara valde ut den sötaste bilden jag kunde hitta!

Jaja… Nu över till annat!

GoodMorningDolphin

 Ja just… God morgon på er förresten! Hoppas att ni alla har sovit underbart!

Här har man ytterligare en dag med ett sjukt barn att ta hand om!

Den rackarungen gjorde något helt makalöst igår… Tänker inte gå in på några detaljer… Men jag kan skriva så här:

Tänk er Emil i Lönneberga+en peng= Min son fast inte med en peng utan något annat= ORKA!!

Dock är det ingen fara med honom utan han kommer att överleva precis som Emil gjorde… Samt att han lärt sig en läxa. Och kommer garanterat inte göra om det!

Nu ska jag ta och dricka upp min skvätt kaffe jag har i min kopp och sen gå ut med Bamse…

Kände bara att jag va tvungen att blogga lite först!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar