tisdag 10 februari 2009

Hemma med sjukt barn!

Ja idag så är man hemma med en liten sjukling!

nikolaj Min skrutt! Min skrutt har tappat rösten, är allmänt hängig. Hostar massor. Han har lite feber också…

Fröken trodde att det kanske va början till influensan. Det va tydligen många barn som va hemma nu…

Och hans som skulle få tjejbesök idag!

Så nu får man se vad man hittar på idag. Igår va man ju på rymmen, medans han va i skolan, så idag antar jag att det blir hemma tjänstgöring!

Sen skulle jag vilja att ni trogna läsare kanske slänger in en kommentar eller två om vad ni tycker om inläggens utseende. Typsnitt, storlek på bilder/text osv… Så jag vet om det är något jag ska ändra på.

Att inläggen har en tendens att bli superlånga och tråkiga det vet jag, men det kan jag tyvärr inte göra något åt! Det bara blir så… Jag tänker att jag inte ska skriva så mycket men så blir det långt och mycket ändå. Se det är någon ni mina läsare får leva med!

Nu ska jag ta och dricka lite mera kaffe och sen traska ut med vovven. Men vet ni vad?

Vi hörs nog fler gånger idag!

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Alltid roligt med bilder! Mer sådana! XD Hoppas skruttet kryar på sig (^_^)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att han kryar på sig ! :)

    SvaraRadera