måndag 16 februari 2009

God natt på er!

Ja nu är det dags för sängen! Undrar om det kommer flera roliga drömmar! Kan inte sluta tänka på den jag hade tidgare.. Den va ju verkligen skum!

Och att jag kom ihåg den när jag vaknade sen? Och kommer fortfarande ihåg den… Fan vet inte vad jag ska tro om mig själv!

Och nu är min Anniz tillbaka i landet också… Ska se om man kan hitta lite energi någonstans till att ta en fika och höra hur dom haft det i Venedig!

Ska alldeles snart krypa ner i sängen, känns som att jag kommer att kunna sova inatt! I morgon händer inget vettigt före kl 13. Då ska Nikko ut i pulkabacken med Jenny och Tompa. Hoppas att det kommer att gå bra.

Och medans dom är ute i backen ska jag, Cesar och Bamse sitta inne och vara sjuka…

Nu ska jag ta och se vad alla vill mig på msn… Hoppas något av allt blinkande är Sanna… Hon är på G att släppa ut sin lilla bebis hon burit på!

God Natt!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar