torsdag 19 februari 2009

Mer än halva…

Ja mer än halva dagen har nu gått. Köket mitt är relativt snyggt. Kan fortfarande inte förstå att det ena skåpet innehöll så mycket skit att det gick åt nästan en hel svart sopsäck!

Men, nu är det gjort. Det är tömt och allt är nästan undanplockat. Det ligger ihop samlat i en liten back eller vad man nu ska kalla det för. Men det som ligger i den är sådant som jag känner att jag inte kan kasta utan konsultera min partner.

Nikko blir hämtad runt fyra. För då slutar hans pappa jobbet. Sen är jag barnfri ända tills på söndag! Vad ska man hitta på då?

Ska försöka att ta mig ner på stan och se om min frisör har tid att klippa mig. Mina hårtoppar ser ut som en risbuske och måste åtgärdas snarast. Helst redan igår… *skrattar*

Nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar. Ska även starta en omgång tvätt tror jag. Jag tror det börjar att bli dags för det.

Har idag haft Anniz, Jenny och Tompa här. Jenny och Tompa har roat Nikko, och Anniz har roat mig. Nä men vi har spelat lite spel med Nikko. Vi spelade Jakten på den försvunna Diamanten. Sen har vi pratat en massa skit. Skrattat lite.

Tompa tyckte att vi brudar va lite jobbiga så han kom på den brilljanta planen att han skulle springa och köpa lite wienerbröd. Det va mumsigt!! Det måste varit därför han fick iden… Att vi va jobbiga… Hur kan annars en av det andra könet komma på en sådan brilljant idé? Han ville ju uppenbarligen muta oss av en eller annan anledning… Men men…

Nu ska jag fortsätta att piffa upp/ner lägenheten.

Skriver mera senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Jo. Jag har också lite problem med storlekar. Men linnet är ju bara så snyggt ! :) Riktigt sommar-linne tycker jag :) Man får väll testa beställa en storlek om om den inte passar så får man väll skicka tillbaka den. :)

    SvaraRadera