onsdag 18 februari 2009

Önskelista:

Vad jag vill ha när jag fyller år:

132810200804249433565188_L

Dessa här ovanför skulle passa jättebra till min mask! Och ska man “spöka” ut sig så ska man väl gå hela vägen eller hur? Dessa finnas att köpa på: Shock

Skulle även behöva lite rosa ögonskugga, eyeliner och för att vara extrem skulle rosa mascara sitta perfekt! Detta finns också på Shock.

Och sen ska man väl ha någonting på kroppen också? Vad skulle det kunna vara då? En klänning kanske. Men jag har inte hittat någon. Och skulle jag hitta en så kommer jag nog aldrig någonsin att ha råd med den!

När fyller jag år då? Ja vet du inte det kanske du inte är en så bra kompis som du tror… *mobbas*

Men om du frågar riktig snällt kanske jag svarar på det. Annars är det inte så svårt att ta reda på det… Allt går om man bara vill. I och för sig fyller jag bara 29 i år så det är ju inte direkt något att fira. Men jag kan nog bjuda på a cup of coffey and a bulle.

Nu ska jag fixa mig lite lunch! Sen dags att traska ut med Bamse igen. Mera kaffe ska jag sätta på också.

// Take care!

1 kommentar:

  1. Vilka snygga lös-ögon-fransar ! Vi lär ju ha ett halloween party eller nånting så du får sminka ut dig ordentligt ! :)

    SvaraRadera