måndag 9 februari 2009

Min dag på stan

Evve1 Evve i hissen… Vi skulle bara plocka upp Anniz och sen bar det av ner på stan. Siktet va inställt på H&M, Lindex och Åhlens
Anniz Anniz på Cafe Boulevard. Hette något annat idag. Men mitt minne är inte det bästa!

Anniz avnjöt en nachotallrik som fick min lunch att verka tråkig! Ska beställa en sådan tallrik nästa gång!!
Evve2 Evve åt samma som jag fast med en annan fyllning. Jag tog skagenröra till och hon tog kycklingröra. men oj vad det va gott. Fast Anniz satt framför oss med sin Nachotallrik!

Skagen

Min mumsiga lunch idag! Smakade supergott!

Bakpotatis med skagenröra och grönfoder!

Skriver mera senare!

//Take care!!

1 kommentar:

  1. Det heter Wickmans nu för tiden tror jag :) Har du testat deras sallader ? Dom är underbart goda ! :) Kram !

    SvaraRadera