onsdag 18 februari 2009

Piffa upp eller…?

Ja jag skulle ju piffa upp mitt hem idag… Det blev snarare så att jag piffade ner… Men man måste väl piffa ner innan man kan piffa upp?

Började att städa i köket, sen kom jag på den briljanta idén att jag skulle rensa i köksskåpen… Säger bara: KATASTROF!!! Köket ser värre ut nu än vad det någonsin gjort! Ligger prylar överallt och ingenstans. Men det ska jag nog få lite ordning på snarast!

Hoppas att man har lika mycket energi imorgon. Idag har man varit relativt pigelin om man jämför med andra dagar denna vecka. Men jag känner i kroppen nu att man kanske skulle tagit det lugnt en dag till eller så.

Gick på promenad med Jenny och Tompa till RIMI och handlade lite mjölk och så. Det skulle jag inte gjort, känner ännu mera i kroppen att jag borde tagit en dag till med att bara vara.

I morgon så kommer jag att bli barnfri. Jag hoppas bara att hans pappa inte ändrar sig i sista stund, för då får jag ett utbrott. Jag måste få vara sjuk en dag till. Så jag kan få sova ut ordentligt. Och bara tänka på sig själv.

Nä nu ska jag ut med Bamse och sen ska jag slänga mig i duschen, måste tvätta håret. Sen är det nog sängen som gäller!

Vi kanske hörs i morgon!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar