måndag 2 februari 2009

Bilden säger allt!

30711-2

Ja ni precis som rubriken säger…. Bilden säger allt.

Jag blir bara så frustrerad över att allt i slutändan alltid är mitt fel. Hur i hela hälsingland kan det vara mitt fel? Va? Svara på det? Har JAG tvingat dig till att ta dom beslut du har tagit i ditt liv som tagit dig dit där du befinner dig idag?

Är det jag som uppför mig som en desperat 14:is?

Jag förstår inte hur det kan vara mitt fel?

Men om du kan vara så snäll att förklara varför det är jag som är “the bad guy”, så kanske jag förstår lite bättre!

Så nog om det… Det är liksom inte bara ditt liv som är tragiskt. Det finns som sagt flera människor som är tragiska. Men som jag skrev i förra inlägget… Tog du åt så har jag nog pratat om dig också.

Ämnesbyte:

Nästan i alla fall… Kom hem en surpuppa från skolan nyss. Det hade tydligen serverats äcklig mat i skolan och det va OCKSÅ(!) mitt fel… Hur det nu kan vara det… Jag lagar liksom inte skolmat. *skrattar* Och det ska nog eleverna vara glada för. Visserligen har jag ett par maträtter som jag gör ganska bra. Men orka laga det till 300 pers, minst….

Ämnesbyte igen:

P1250013 Bilden här ovanför föreställer EN av kanske tre vänner jag har som orkar lyssna på mig när jag behöver prata. Å andra sidan skulle jag inte vilja diskutera mina bekymmer med några andra.  En annan av dom som lyssnar kan ni hitta i inlägget “ Sorry min vän!”.

Den tredje har jag inget bra kort på annars skulle jag lägga upp en bild på honom med. Räcker att nämna honom med namn: Janne.

Så där… Kanske inte den bästa bilden på min Anniz men den får duga… =)

Nu ska jag nog ta och planera lite framåt för dagen. Man kan väl kanske inte sitta här hela dagen? Eller?

Nä nu SKA jag få i mig lite mera kaffe så att man orkar skriva lite mera senare!

//Take care!

1 kommentar: