onsdag 18 februari 2009

God morgon folket!

Ja just det! God morgon på er!

Har inte blivit direkt friskare, men man orkar ju inte sitta hemma och göra ingenting. Om man får välja mellan att sitta hemma och vara sjuk eller umgås med sina vänner så är inte valet så svårt egentligen.

Idag ska jag försöka piffa upp vårat hem lite. Sambon min muttrade lite över hur det såg ut… Och det kan han få göra… Har jag ork att sitta och fika kan jag minsann plocka undan lite också…

Så det kommer att bli dagens projekt!

Sen ska det inte komma så mycket folk hit idag! Igår va alla jäklar här och störde mig! Janne, Evve, Tompa och Jenny… Sen va det hundarna då: Cesar, Filippa och Bamse.

Jenny och Tompa va först med att höra av sig igår. Dom hade ju lovat skrutt lite pulkaåkning! Så dom kom förbi och hämtade skrutt. Sen smsade Janne och ville ha kaffe… Sen kom Evve på msn och då skrev jag att det fanns kaffe här och hon kom på två röda… Annars brukar det ta 500 röda innan hon hunnit hit!

Så en liten, liten stund va det inte så mycket folk här. Bara Janne och Evve, sen kom dom andra in från pulkaåkningen och då va det överbefolkat i mitt lilla kök.

SÅ idag ska jag försöka att ha så lite folk som möjligt här så att jag kan piffa till hemmet. Det kommer nog att ta hela dagen med tanke på att jag inte har så mycket energi i kroppen. Men det kommer iaf bli gjort!

Mera kaffe nu! Så hörs vi senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar