torsdag 5 februari 2009

Ja men eller hur!

Ja som sagt tidigare! Morgonen började bra. Men gick över i samma stund som ytterkläder skulle på! Fan detta är nu 4 dagen i rad som han håller på att reta gallfeber på mig. Men det sämsta är att han dom senaste två dagarna fortsatt när han kommit hem från skolan. Han trycker på alla mina sk knappar ihopp (verkar det som) att jag ska explodera eller något. Men jag har varit en duktig mamma och bitit ihop och vid det här laget hunnit räkna till ca 300!

2-hearts-border-h

Jaja, nog om min megatjuriga son… Har något som sitter framför mig och stirrar på mig och vill något. Denna något råkar vara en Filippa som ja jag vet inte vad hon vill men hon ser ganska korkad ut just nu! Ska se om jag kan lyckas fånga hennes fånighet på kort idag.

Nu ska jag traska ner två våningar och släppa in ETF i svärmors lägenhet. Hon har en hel höööög med felanmälningar som ska åtgärdas. Så där.. Då va det gjort. Oj vad han skrattade när han såg vilken årsmodell hon hade på kylskåpet! Hon ska få ett nytt.

Vad ska man hitta på annars då? Jag har slängt iväg ett sms till Anniz för att se om hon är vaken och piggare i sitt huvud idag.

Så jag får se om jag får något svar.

Kees%20fegKände att jag va tvungen att lägga upp en varningsskylt till alla mina eventuella gäster idag. Dock är det fel ras på denna bild, men vad gör det! Passa er!!

Just nu har alla hundar inklusiver Bamse intagit framstupa-sido-läge… Typ…. I varsitt hörn i vardagsrummet. Ja Winnie ligger nog mera på min fot än på golvet.

NU!!!! Ska jag hämta kaffe! Och sen vet jag inte vad jag ska hitta på…

Hörs senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar