fredag 13 februari 2009

Orkar inte!!

Inte idag ,inte nu! Och garanterat inte sen!

Morgonen började perfekt med att man vaknar av att det är nåt helvete som borrar 07:30! Perfekt! Kommer fram till att det är ETF och som håller på hos min absoluta “favvo”-grannar. Ni märkte min sarkasm va?

Sen gick man ut med pälsbollen… Som får tokspel i snön! Men det kan man leva med!

angry-guyKommer in och på något vänster lyckas man göra något som får sonen att explodera! Åhhh! Blir så less på hans jävla utbrott över absolut ingenting och lite till!

Smsade hans pappa nyss och frågade om han är fullbokade nästa vecka. Får se vad han svarar. Tänkte att han kunde få ta Nikko ett par dagar extra. För jag börjar känna att jag kommer snart göra något som jag kommer att få ångra!

Men jag har redan på känn vad jag kommer att få till svar! Så jag funderar på att smsa igen och säga att det inte va något viktigt!

Men men, nu har jag nog skrivit av mig lite grann i alla fall. Får se om det hjälpte!

Nu kommer snart Jenny och Cesar. Så vi får se hur Nikko kommer att uppföra sig! Han brukar vara jättesnäll när dom är här!

Nä nu ska jag sätta på lite kaffe!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar