torsdag 12 februari 2009

Jaha… Trött! Japp!

Snore

Japp trött som fan är man! Bamse ligger brevid och ser ut som hunden på bilden… Nästan i alla fall. Bamse är ju lite mindre…

Jenny, Cesar och Tompa har varit här en sväng nu på eftermiddagen och busat lite med Nikko. Innan Tompa kom så spelade Nikko och Jenny “Tjuv och Polis”, tror Nikko vann, men jag antar att han fuskade. Nikko brukar göra det när han spelat mot andra än mig. För när han spelar mot andra så brukar det spelas enligt Nikkos regler och inte enligt spelets. Och då brukar Nikko vinna.

Annars har det inte hänt så mycket. Har diskat min andra omgång. Funderar på om jag ska slänga in lite bunkar och tjafs i maskinen nu och köra en tredje omgång disk.

Kaffe har man druckit idag… Massor… Alldeles för mycket skulle jag tippa på. Men men… Nu ska jag försöka göra något vettigt så jag inte somnar sittandes… Kan inte fatta att man kan vara så trött!

Kommer nog ett inlägg till senare! Ska bara försöka få lite saker bekräftade innan jag berättar… Nyfiken?

Behöver du inte vara… Sååå viktigt är det inte!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar