måndag 9 februari 2009

Mera om idag och Kuddtjuvar!

Men jag börjar med att berätta om att jag tidigare idag höll på att bli bestulen på min kudde… Men jag tog mod till mig och knyckte tillbaka den…

tjuv Ser ni här! Vilken läskig kuddtjuv? Han va riktigt läskig men jag vågade ta tillbaka M-I-N kudde!!
HAHA!! Den är min… MIN… M-I-N!!!

Men förutom det så har dagen varit bra! Ändå från dagens början till dagens slut!

Dagen började med ett snällt barn, som utan att bråka klädde på sig, och gick till skolan.

Kaffe hinkades sen. Rökte lite… Mera kaffe… Sen ringde Evve och sa att hon skulle bara fixa håret samt trynet så kunde vi pipa iväg till V-ås sen… Men efter en stunds samtal så kom vi fram till att vi nöjer oss med att stanna i våran egna stad. Så då hörde jag med Anniz om hon vill med ner på stan och kika runt. Och det ville hon, hon skulle hitta en jacka. Hon hittade ingen medans vi va på stan iaf.

Jag däremot inhandlade lite småsaker. Handlade hem 400(!) bajspåsar för 139:- och 3 par strumpor med spindelmannenmotiv till skrutt för 69:-. Och så lunchen då… Gick på 75:- (hutlöst egentligen).

Men jag är ju inte på kafe varje dag nu för tiden, så ibland får man faktiskt unna sig lunch på stan tillsammans med goda vänner!

Precis när vi skulle gå från fiket så kom Eva P och Jennie synd att man inte hann prata så mycket, men jag skulle ju hinna hem till 13:00 för skrutt slutade då.

Västerås bestämde vi att vi tar en annan gång. När Evves hjälpreda är ledig och har tid att hjälpa henne med att välja fiskar.

neontetra-2 Kanske några såna hära neontetror?

Eller en manet kanske?

Jaja vars va jag…

Jo vi åkte hem… Ska berätta att jag hann hem före skrutt!!

Skrutt och jag spelade lite Mario Kart på vårat Wii, sen va det dags att gå ut och möta F och rasta kuddtjuven… När vi sen va på väg in hittade F 100:- som låg och frös på marken! Fan vilken bra karma man har! Nu är du bra sotis va Evve??

Fikar hos svärmor som vanligt vid 16… Kommer hem ska lägga mig för att tryna en stund det är då jag upptäcker kuddtjuven! *skrattar*

Sen ringer min mamma och vill ha lite support och stöd angående vissa saker….

Avslutar min dag med en längre prommis med Anniz som i sedvanlig ordning får mig att inse att mitt liv inte suger… Det finns dom som har det värre! Ja jag diskuterade mitt samtal med min mamma!

TACK ANNIZ FÖR ATT DU LYSSNAR!

Konstaterar även under kvällen att jag är en otroligt stark individ! Fan vad skit man gott igenom för att nå dit man är idag! Men jag står fortfarande med båda fötterna på jorden.

Avslutar med ett citat från “Design Simon och Thomas”

Jag lider av något som kallas för att vara människa!”

Nu ska jag röka och sen sova… Tror jag… Kanske surfar lite till men någe mer bloggande blir det inte idag!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar