onsdag 25 februari 2009

Karmasjukan

Japp jag är härmed officielt drabbad av karmasjukan. Smittokälla? EVVE!!! *hihihi*

Min karma idag suger! Började med historien om det icke existerande passet… Fortsätter med att man nästan blev utan Lattebit hos Evve… Dom bjöd hon bort.

Sen skulle damen fixa lite papper åt mig, men så blev det icke.

Och till sist: Så skulle jag fika med Jennie på fredag… Men hon ska till doktorn så det sket sig det med… Men det va lite positivt ändå…

Jag har kite att stå i här hemma! Har nte gjort många knop idag. Får se hur många det kommer att bli imorgon.

Jag vet att jag imorgon ska ner till svärmors lägenhet vid 10 och öppna till ETF som kommer med svärmors överskåp som ska placeras ovanför kylskåpet!

Och så kommer Cesar vid 10 rycket… Allt på en gång. Men det går nog att lösa. Anledningen till att jag ska ha Cesar berättar jag om i morgon om allt går som det ska.

Annars då?

Nikko kom hem vid 15:30 ca idag. Han gick hem till en kompis efter skolan. Men han va noga med att kompisens mamma ringde till mig först så att jag inte blir orolig och undrar vart han har tagit vägen. Och när han kom hem visade han upp inte mindre än 21 kärleksbrev, som han hade fått av några tjejer i klassen.

Men alla brev tyckte han inte om. Det va ett han hade fått, som han INTE ville ha för han tyckte inte att tjejen han fick den av är snäll.

Det är alltså nu allt börjar… Tjejer, pussas osv… Eller?

Men men….

Mera då?

Jag har även hunnit med en snabbkaffe hemma hos Anniz. Laura va också där… Länge sen man träffade henne. Hon har tydligen börjat att vicka på MALIN.

Roligt att få prata av sig lite ibland. Man får en annan syn på saker och ting när man har pratat med Anniz. Speciellt dom gånger man verkligen tycker att allt är blä!

Nu ska jag ut med min vovve! Sen ska jag sova!

En sak till… Och detta har jag ärligt stulit från Evves msn-status-ruta….

If people were ment to pop out of bed, we´d all sleep in toasters!!

Hörs i morgon!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar