måndag 23 februari 2009

Morgonrundan

Kameran fick följa med på morgens promenad… Bilderna är inte dom bästa men jag är ju som tidigare erkänt bara en amatör!!

Är lite snöbilder igen. Mysigt värre. Det är nästan så att man kan lära sig att tycka om snö. Men bara nästan!

Kommentera gärna bilderna.

Funderar på m man ska ta och investera i en ny kamera. Men då ska man ju se till att ha lite pengar först. Och det kan ju bli knepigare.

Men den man har är ju inte så pjåkig egentligen. Får ju till ganska bra bilder ibland.

Har även varit duktig så här på morgonkvisten. Jag har skottat våran parkering. Ja eller våran och våran. Det är svärmors. Men hon varken orkar eller hinner att göra det. Och det är så att svägerskan brukar stå på den medans lilljäntan är på dagis. Och hon hade nog ingen större lust att köra fast på parkeringen. Så jag tog en spade och skottade.

Så jag kommer att fet träningsvärk i morgon…

Nä nu är det kaffedags!

Hörs senare!

//Take care!

3 kommentarer:

  1. Vi kanske skulle ta en fika på Fredag då ? Jag måste också ner till ams och skriva in mig så det kan vi ju ta sammtidigt ! :)

    SvaraRadera
  2. Vi kan ju åka bil ner :) Så fika en bilbarnstol du. Vi ha en nånstanns, men vet inte riktigt var :) Men runt halv 1 då ? Fika då eller ? Så kan man ta ams efteråt :)

    SvaraRadera
  3. nej det hade hon inte hon hade varit magsjuk..hon har inte haft en ögoninfektion efter katten flytta och det är nästan ett år sen ..

    SvaraRadera