torsdag 19 februari 2009

Piffa ner eller?

Ja idag ska jag piffa klart i köket! Det skedde ju en förväxling i min hjärna igår så istället för att piffa upp så råkade jag piffa ner. Men det ska åtgärdas idag.

Det jag är mest förvånad över är att jag genom att tömma ett skåp fick ihop en hel svart sopsäck med skräp!! Så när jag garanterat är klar i köket blir det till att ta sig ut till containern med allt skräp. Än så länge bara 2 sopsäckar och en liten kartong med porslin.

Men, nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång med detta, så att det blir klart någon gång! Ska bli skönt att se hur slut resultatet kommer att bli.

Lite skönt dessutom att denna skåpsröjning klar innan ETF kommer med mina nya köksluckor. Hade ju iofs tänkt att röja efter att luckorna kommit, men men, det blir sällan som man planerar.

Idag någon gång kommer Nikkos pappa för att hämta honom. Så jag kommer att få en lååång helg! Ska bli lite skönt!

Ska nog ta lite mera kaffe innan jag sätter i gång. Kanske en rök också… Sen måste jag sätta igång.

Just nu sitter Nikko och Tompa och spelar Wii. Tompa får pisk i Mario Kart… *skrattar* 

Skriver nog mera senare!

// Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar