måndag 2 februari 2009

Sorry min vän!

P1300011

Men nu är jag och pillar på programmet igen.. Och då råkade du bli mitt testobjekt! Har tagit bort röda ögon på detta kort!

Har även idag suttit och fipplat på Tirres blogg… Länk finns till höger om detta inlägg. Jag fattar inte varför det inte blir som jag vill. Men man kan ju hoppas på att hon i slutändan kommer att bli nöjd. Men jag får väl inte ge mig förrens jag har löst gåtan men den irriterande bloggdesignen…

Skulle vilja få ordning på min blogg också, men det är värre det… Jag får inte till det med kodning och skit! *svär lite*

Ingen som vill hjälpa mig??

Nu ska jag snart traska ut med hunden, och Anniz och sen blir det nog till att dricka ännu mera kaffe! Och medans man glömmer bort att dricka kaffe så pysslar man med att lösa designgåtor!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar