onsdag 4 februari 2009

Tålamod? Kan man äta det?

Ja är det ärbart? För det verkar inte göra någon annan nytta här i livet.

Man är tålmodig på många olika vis och vad får man tillbaka? Man är extremt tålmodig när det gäller barn… Och vad får man ut av det förrutom trasiga och söndertrampade nerver?

Man visar stort tålamod till vissa vänner och bekanta…. Och tacken för det? Huvudvärk!

Man har tålamod när man väntar på något. Men då är man ju så korkad att man bygger upp så stora förväntningar över det man väntar på att det slutar med att man blir extremt besviken.

Eller har jag fel?

Skulle inte tro det….

Och därmed är det ämnet slutsisskuterat för min del, i alla fall i detta inlägg….

ds1778

Har inte så mycket mera att skriva om just nu, men det har ju sällan hindrat mig att skriva milslånga inlägg, eller?

Snart är det dags för ANTM 11, och Knight Rider… Samtidigt! Så ikväll har vi en liten kulturkrock här hemma! Vilken tur att vi har 2 tvapparater. Så jag kommer att förflytta mig in i sovrummet, och fredrik ut ur sovrummet. Skulle ju vara lättare att göra så att vi sitter kvar där vi befinner oss, men han vill titta i vardagsrummet. Och då blir det så, eftersom jag vill kolla på ANTM istället för Knight Rider.

Nu ska jag ta mig en rök… Och kolla om det finns något kaffe kvar.

Hörs kanske senare!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar