måndag 9 februari 2009

Ändrade planer!

Ja blir inte Västerås idag… Utan vi kommer att nöja oss meden vända i den egna staden… Tjohoo!

Och som komplement på denna dag kommer den underbara Anniz att följa med ner på staden. Hon va på jakt efter en vårjacka.

Och när vi rännt klart tänkte vi avsluta med fika/lunch på café Boulevard (eller vad dom nu kan tänkas heta idag!) Men hur som haver så hette dom Boulevard sist jag va där iaf.

Så nu har man fixat i ordning trynet, försökt att fixa till en frisyr och satt på sig något annat än mysbyxor.

man kan ju inte fika i mysisar! Eller? Inte bland folk iaf… Vet dock inte om man kan räkna denna stads invånare till folk… ja inte alla iaf. Men vissa kan man nog kalla folk… Eller nä.. Dom är ens vänner! Resten skiter jag i. Dom kan man kalla va fan som helst! Eller har jag fel igen?

Ska ta med mig kameran… Om jag kommer ihåg den…

Sen ska jag försöka att komma ihåg att använda den också.

Men men… Nä nu ska jag äta en snabb frukost… Så hörs vi senare!

//Take care"!!

1 kommentar: