torsdag 12 februari 2009

*funderingar*

Ja då va ännu en förmiddag till ända. Och vad har man hunnit med idag då?

Jag har fikat med min snälla granne Linda och Jenny och Cesar. Dom sistnämnda hade jag glömt bort… Ja att dom skulle komma förbi på en fika idag alltså. Fast vi kom överens om det på msn i går kväll.

Jag har diskat också. Vilken tur att man har diskmaskin. Ska ta och köra en omgång till nu snart. Ska blogga klart först.

Evve kommer förhoppningsvis förbi senare idag för att färga mitt hår. men jag ropar inte hej än… Jag bara låter bli att färga skiten själv idag. Men får jag ingen hjälp ikväll så får jag väl göra det själv om det ska bli gjort. Eller så ber jag min kära F om hjälp. Han tycker inte om att hjälpa mig färga hår… Så vi får se hur det blir om inte Evve dyker upp…

Nikko sitter och spelar Wii (igen), han börjar bli riktigt duktig på spelet han kör. Han spelar Mario Kart. Han kommer inte enbart sist längre, utan han vinner emellanåt och han blir så glad då!

Jag får spela när han har gått och lagt sig ikväll. finns inte en sportslig att jag kommer åt någon kontroll medans han är vaken.

Nu ska jag göra lite nytta igen…

Hör senare!

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig förmiddag igår! Skönt att få tänka på annat!!
    Ser ut som om Deelah kommer hem idag!! Tur att jag för en gång skull jobbar dag så tiden går fort.

    SvaraRadera
  2. Svar till Linda: Det va så lite så! Vi får ta påtåren en annan dag. Kanska bussa ihop barnen en stund?

    SvaraRadera