torsdag 5 februari 2009

Vill bara säga:

103 Än så länge i alla fall! Men allt kan ju gå över.

Men skrutt har än så länge ätit frukost och klivit ur sin pyjamas. Så nu återstår bara ytterkläderna. Och det är i och för sig där han brukar flippar ur min lilla solstråle.

Nu ska jag ta mig en rök och lite mera morgon kaffe. Sen skicka iväg skrutt till skolan.

Dagens hedersuppdrag är: Ska vara hundvakt och Winnie. Sötnöten på bilden här under.

P2030022 Men det lät som att även hennes “partner-in-crime” Filippa också skulle vara där så detta kommer att sluta med att jag har 3 hundar hemma idag. Ja! Varför ska Filippa sitta hemma helt själv för?

Visserligen är det ganska bra för en hund att lära sig vara själv, men det skulle kännas elakt om jag går dit och bara tar med mig Winnie hit sen. Men vi får se hur det blir.

Rapport kommer allt eftersom dagen går.

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar