söndag 15 februari 2009

Nya jackan!

Har ju glömt att visa er min nya jacka… Den är så snygg. Men på bilden ser den ut att vara grå, och det är den ICKE. Den är svart!P2150009 Säger vi om denna då? Jag tycker att den är supersnygg! Samtidigt som denna kom in i våran familj hade den med sig: ett par snygga jeans och två toppar (som tyvärr va aningen för stora fast det är strl S). Allt är köpt på ELLOS

Men den är snyggare i verkligheten. Nackdelen med denna jacka är: Det är en hel vetenskap att få den på sig. För den har damknäppning, det vill säga att det i mina ögon ska knäppas från fel håll… Men man behöver inte knäppa ALLA knappar för att den ska sitta bra. Man kan liksom fuska lite!

Över till mig igen…

Är relativt piggelin fortfarande, så vi får se om det blir någon sömn i natt eller  om jag kommer att ligga sömnlös. Har ju trots allt legat till sängs större delen av dagen.

Nu ska jag se om det finns något kaffe kvar! Och samtidigt ta en rök!

Ska komma ihåg kameran i morgon så får ni en appdäjt efter att man kommit hem…

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar