fredag 6 februari 2009

Bus i snön!

Japp har nu varit inomhus i en timme ca. Vi (Jag, Lea, Nikko och Anniz) har varit och busat i snön. Vi byggde en snögubbe. Jättefin blev den!snögubbeHan har dock inga ögon och mössan fick han bara låna under fotograferingen… Men om jag kommer ihåg nästa gång jag går ut så ska han få ögon och näsa iaf… Vet inte om jag har en mössa och halsduk som jag är beredd att skrota, men jag ska kolla det också.. Så får jag ta ett nytt kort på snögubben.

Lite pulkaåkning blev det också, men inte så mycket. Gick int så bra att åka där vi tänkte… Men med lite tur så kanske vi kan gå till den stora pulkabacken i morgon istället.

Hade inte kameran med mig ut, så det blev inga kort på pulkaåkandet. Hade bara mobilkameran… Och på den fastnade inte Nikko när han åkte pulka.

Nä nu ska vi åka och handla…

Så vi hörs senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar