torsdag 26 februari 2009

Slökorvar!

Ja två stycken ligger det nedanför mina fötter… En Cesar och en Bamse. Dom sover så sött.

Ska i veckan som kommer börja planera min födelsedag. Fyller ju snart, så det är väl en massa folk som tycker att dom ska ha fika och tårta eller dyl. Så vi får se vad man kan hitta på. Ingenting är omöjligt!

Har inte gjort många knop än… Men jag är på G. Det mest avancerade jag har gjort idag är att kalka av min kaffebryggare. Så alldeles snart ska jag slänga på en kanna färskt kaffe. Som förhoppningsvis är varm. Gårkvällens sista kopp va fisljummen, likaså morgonkaffet idag.

Just det… Kom ju på att jag hade en “Gissa-rasen-tävling”. Här kommer svaret: Hunden va av blandningen: Pudel och japansk spets.

Och nu till varför Cesar är här… Hans matte kör upp just nu… Hoppas jag iaf. För hon va sååå nervös när hon va här och lämnade Cesar. Hoppas hon lyckas. Då hr hon bara skrivningen kvar. Hoppas hon klarar den också snart!

Nu! Kaffe! Röka! Bye!

Hörs senare!

//Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar