söndag 1 februari 2009

Ja men visst!

Ja då sitter jag här igen och knapprar på tangentbordet.  Sitter och kollar på Sleeping Beauty på TV400. Ryser... Älskar den filmen. Det är inte den tecknade från disney utan detta är en från 80-talet någongång.

Jaja... Men alltså ba hallå! Har som vanligt ingen koll på vad jag ska skrivamen det brukar lösa sig...

Hoppas att detta program inte sabbar min blogg. Men jag gillar att det finns andra typsnitt att välja på än just dom som bloggen har valt. Ja åtminstonde så ser man att det är ett annat typsnitt när man läser bloggen på min eller F:s dator.

Och så även på Evves... Kollade med henne på msn... Eller ja jag domderade henne att gå och kika på min blogg och kolla. Så det verkar ju fungera.

Annars idag då?

Har inte hänt så fruktansvärt mycket, för utom det där med Hundsteg då. Tror inte att det va någon som tog kort på alla som deltog men det är nog bara att hålla koll på deras hemsida där brukar det hamna kort på det dom sysselsätter sig med.

Har tillsammans med min sambo fått relativt snyggt i köket... Ja äntligen. Man kan ju tro att jag är världens största latmask eftersom det har tagit mig alldeles för lång tid att städa ett satans kök. Hahahaha!

Men men... I morgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl fortsätta att pyssla och sona här hemma. I brist på annat att göra. Får se om man kanske smiter iväg till någon och dricker lite kaffe eller om det kommer någon fikagäst hem till mig. Det vet man aldrig. Något jag däremot vet! Är att jag tänker inte planera in en lugn och harmonisk dag... För då kommer jag garanterat att få fullt upp i morgon.

Nä nu ska man ut med voven igen. Han påstår att han är kissnödig!

Men med eran otur så lär jag blogga ytterligare en gång innan det är dags för sängen!

hugs_0-3

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar