söndag 1 februari 2009

Religon och dravel!

Detta får bli det sista inlägget för idag! Jag lovar! Nu ska jag inte störa er något mera idag!

Men vem vet vad som händer i morgon...

moahaha

Sorry... Kände mig lite galen där en kort stund. Men det va en härlig känsla... Undrar om man kan få den att stanna kvar?

Nä skämt åsido... Orka gå runt och va alldeles knäpp om dagarna. Då skulle man ju knappt tå ut med sig själv ju!

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar dag, för det har jag. Lugn och skön. Har tillbringat dagen (efter vi kom hem...) med att dricka kaffe, spela Wii, surfa på internet och umgåtts med min familj i allmänhet.

Det är något man gör alldeles för lite idagsläget. Umgås med familjen. Men vad har jag för familj? I stan har jag: MIN familj (son, sambo och hund), syrran.

Mamma och pappa bor i Göteborg... Men inte med varandra skall tilläggas. Har även en storebror eller ja en halvbror... Fick reda på att han existerade i förra året. Han är 40+ och pundare... Eller då va han fd pundare, men har tydligen fått återfall, så honom vill man inte umgås med.

Mamma och pappa har man inte råd att umgås med. Eftersom det kostar ju lite att åka till Göteborg.

Syrran, ja umgås och umgås... Finns bättre saker att göra. I alla fall så länge hon vägrar att släppa sitt ex.

Jaja nu över till något helt annat. Detta har inte ens med saken att göra. Tror inte ens att jag fick fram det jag ville ha fram nyss... Men men...

Har fått världens bästa bild skickad till mig på msn...

Och jag råkar faktiskt hålla med....

m_12083 

Jag tror att ni kan klicka på bilden så blir det större.... Funkar inte det så står det så här:

My god has a hammer, your god was nailed to a cross. Any questions?

Så vem spikade egentligen upp "våran" gud på korset?

Fundera en stund på det så hörs vi!! Så tycker jag faktiskt att ni kan berätta för mig vad ni kommit fram till genom att lämna en kommentar!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Tja bruden. Ja det va en jäkligt bra fråga men jag håller medd et som står. Hade gött. Kram kram

    SvaraRadera