söndag 15 februari 2009

God Natt!

Jahaja! Detta kommer att bli dagens sista inlägg!

Hoppas att jag kommer att få någon timme sömn inatt. Ska ju vara upp och redo 9:45 senast. Då ska jag ner till svärmor och tömma hennes kylskåp och så innan ETF kommer kl 10 med hennes nya kylskåp.

Ska för säkerhetens skull sätta en klocka på larm. Inte för att jag tror att den kommer att behövas, men Nikko har en tendens att vara supersnäll mot mig när jag är sjuk. Så risken finns att han inte väcker mig som han brukar.

Ska även be min sambo att ringa och väcka mig/kolla att jag är uppe. Det kan han göra på sin fikarast 9:30…

Sitter just nu och väntar på att SCRUBS ska börja. Är ju nya avsnitt på söndagar. Bara repriser annars, men det spelar ingen roll, jag älskar den serien. Härlig humor!

Men men….

Har precis varit ute och traskat med Evve och Winnie. Bamse va jätteduktig. Han gick utan koppel nästan hela promenaden. Han lyssnade relativt bra på mig. Men åandra sidan hade vi inga direkta hund/människomöten. Så han ligger nu och sover här brevid mig på soffan. Det här med att gå lös blev ju lite mental träning för honom, och det är ju uttröttande. Så jag hoppas på en liten sovmorgon på hundfronten också.

Nä ni nu ska jag avsluta min dag med en cigg och tandborstning! Och krypa ner i sängen och hoppas på att man får sova inatt. SCRUBS tittar man på i sängen!

Hörs nog i morgon!

//Take care

1 kommentar: