fredag 20 februari 2009

Min dag på stan:

P2200037

Dagen började med en promenad ner på staden. Förbi PAUS, Jenny skulle köpa hårfärg.

Sen travade vi glatt vidare till Wickmans.

 

P2200028

Vilka va vi då?

Jo det va jag Jenny och Anniz!

Vi började med att käka lite lunch. Jag och Jenny åt bakpotatis med röra till. Anniz va trogen sin nachotallrik. Sen avslutade vi med:

P2200032

Varsin latte. Jag och Jenny tog varsin lattebit till. Anniz tog en annan gottebit.

Latten va smaksatt. Min och Jennys med choklad och Anniz tog hasselnöt.

Sen va det dags för mig att traska till frisören. Hon tog bort en decimeter, men det syns inte… Men det är som vanligt när man varit hos frisören, tror att det beror på att jag har så långt hår…

Medans jag satt hos frissan tog Anniz och promenerade hem, Jenny gick till hundkafet för att prata med Ulla-Britt. Och plocka upp mina vantar som jag glömde där i går.

Efter frissan gick jag och störde min vän Jesper på hans tatueringstudio.

P2200039

Han blev tvingad att bjuda mig på en kopp kaffe. Sen gick jag och Jenny hem.

Ska nog ner och hälsa på honom snart igen… Men då vill jag inte ha kaffe…

Så nu vet ni lite om min dag. Hur har eran dag varit? Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe. Sen ska jag lägga upp dessa bilder på BDB också. Plus lite bilder från ett par andra dagar.

Men jag kommer nog att skriva en gång till idag! Så vi hörs och störs senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Wickmans har lätt godaste salladerna i stan ! :) Vi lär ju ta en fika där du & jag snart ! :)

    SvaraRadera